Trött, tungt och jävligt

Torsdagens styrketräning tog på kroppen. Kände ingenting förens träningsvärken kom krypandes i fredagskväll och satte in slutspurten under gårdagen. Dagens löpning innebar grymt tugna ben och en om möjligt ännu segare kropp. Pulsen va på tok förhög i förhållande till farten så jag är missnöjd. Riktigt missnöjd. Egentligen borde jag bara va nöjd över att jag pressade mig runt men just nu känner jag mig uppgiven. Det här va 8 km, på lördag är det 21 km och hur blir det då? Jag ska "bara" ta mig runt. Tiden spelar ingen roll i år.

Nu ska vi i alla fall bege oss ut i solen igen för en sväng på golfbanan. Blir lycklig av den klarblå himmeln, solen och värmen som har kommit tillbaka igen! :) Njuter av det och försöker glöma dagens löpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0