Nypremiär

I lördags blev det nypremiär. Jag blev utlurad (mja, jo jag hade väl accepterat det hela själv innan) till en orienteringstävling och sprang för första gången på 5 (?) år. Det va kort, 3,6 km. Jag hade räknat med att orienteringen skulle bli största problemet, inte löpningen. Såhär i efterhand inser jag att jag hade fel. Orienteringen i sig gick strålande. Mycket bättre än väntat så jag är toknöjd. Löpningen gick däremot lite sämre men det borde den väl göra när halva tiden plumsades runt i blöta kärr eller klättrandes i rishögar. Slutsatsen är att jag är riktigt nöjd och därmed aldrig mer kan följa med igen eftersom man ska sluta på topp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0