Nya tag

Efter Göteborgsvarvet faller min motivation precis som vanligt. I lördags tog vi oss dock iväg ut på en liten runda, strax under 5 km, riktigt tunga kilometer va det men runt kom vi. Den här veckan tänkte jag också göra en insats, började i tisdags med ett pass funktionell träning. Riktigt jobbigt vilket resulterade i träningsvärk igår. En träningsvärk som jag försökte jogga bort igår på min 6 km runda (ca 34 - 35 min).

Idag fick mina stela ben nöja sig med två promenader som träning. Känns som att min kropp har fått jobba lite i värmen de senaste dagarna så jag är nöjd. Nu ska jag föröska hålla i det här (och få igång benen igen efter varvet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0