v.2 - hysteri

För att ha varit en hysterisk vecka är jag nöjd med veckans träningsdos, egentligen inte i närheten av vad jag skulle behöva men bättre än inget som jag hade förväntat mig i förhållande till arbetsdosen.

Måndag: löpning 5 km + styrka
Onsdag: styrka + liiiite kondition som uppvärming

Någonstans under veckan har något blivit galet med min fot, igår ville jag knappt stå på den men nu har det vänt åt rätt håll så idag fick det bli två promenader, en i snö och en i regn. Tjoho! För övrigt har halsen blivit svullen så nu preppar jag med hallon/banan smoothie och kiwi och hoppas på en vitaminkick mot förkylning :)

För övrigt ligger jag i soffan och laddar inför en ny massormedjobbochförhoppningsvisävenmassaträningvecka. Wish me good luck.

118 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0