Alternativ träning

Nytt år har det hunnit blivit sedan sist. Jag har inga nyårslöften, däremot har jag lovat mig själv väldigt länge att jag ska börja träna igen, att ta mig tid för det, prioritera det. Men, det blir ändå inte av. Så, istället för att hänga på gymmet med alla andra miljarder människor bestod de första dagarna på det här årets träning av alternativ träning.

Ett tips på alternativ träning:
- Bygga ihop en PAX-garderob
- Flytta om allt mellan olika garderober genom att studsa upp och ner på stolar
- Städa
- Tvätta (dvs. springa i trappor till tvättstugan)
- Cykla iväg på ärenden som blir betydligt längre än man tänkt sig

Det va alltså mina första två dagars träning det här året och i dag tog jag helt enkelt en vilodag :)

Nu börjar vi bli klara med lägenheten, för nu. Vi ska byta lite möbler men inga mer renoveringsprojekt.. Eller?

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0