Kvällsträning

Efter mat och en stund i soffan så att man är sådär lagom slö och seg kändes träningen långt borta. Tankar som det här med kvällsträning är nog kanske inte min grej flög förbi. Med lite hjälp av min älskling tog jag mig ur den underbart sköna soffan och hoppade i träningskläderna. Därefter på med ytterligare ett lager kläder för att bege mig ut i kylan. Ute regnade det som små isbitar, såna där som är obehagliga i ögonen när man cyklar, och det kändes som att allt va emot mig. Men, när jag väl kom iväg kändes allt bättre och när jag närmade mig gymmet hade isbitarna byts ut mot snöflingor. Lycka! Väl inne i gymmet kändes allt riktigt bra (förutom de sista 25 minutrarna av 30 minuters löpning).

Just nu är jag lycklig som ett barn. Det snöar ute, fina vita flingor, jag har precis ätit två mackor med äggröra och jag har tränat! Det här med att träna sent på kvällen kanske inte är så farligt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0