It´s time to say goodbye

Jag väljer att tro att monsterveckorna på jobbet är över, älsklingen är åter igen hemma, denna gång mer än ett dygn och förkylningen har sagt adjö för denna gång. Det här tillsammans med att det är 104 dagar kvar till Göteborgsvarvet innebär att det är dags att börja träna och säga hejdå till mitt slöa, ohälsosamma liv. Eller ohälsosam kommer jag fortsätta vara men träningen måste jag komma igång med.

Det hela firades med en runda på strax över 6 km. Jag skulle bara jogga så att kroppen skulle få ett lugnt första pass efter förkylningen men det kändes så bra så jag va tvungen att lägga in en liten tempoökning på mitten. Håller tummarna för att kroppen uppskattade mitt infall och låter mig fortsätta vara pigg och kry! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0