I tid och otid

Varför är det så förbaskat svårt att få allt lite lagom, när det passar, och inte vara tvärtom hela tiden.

Jag har en förmåga att älska att ligga i soffan och ta det lugnt när jag har tid och min kropp skulle må bra av lite träning. Samma sak har jag extremt svårt att ligga stilla när jag är sjuk, eller ligga stilla kanske jag gör men jag blir alltid väldigt sugen på att träna då. Nu är jag hängig och jag har aldrig tid att ligga hemma i soffan och ta det lugnt och bli frisk. Nej, istället jobbar jag och tänker att så farligt är det nog inte tills jag kommer hem och känner att jag är väldigt trött.

Nu tar en c-vitamin och en whisky och kryper ner i sängen och drömmer om att vakna frisk imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0