Prioriteringsfråga

Jag har känt mig sliten och har haft den där påvägattbliförkyldkänslan igår och idag. Har en hel del att pyssla med på jobbet och då prioriterar jag "fel" ur träningssynpunkt. Som tur är hjälper M mig att tänka rätt. Idag blev det därför lite jobb och sen en sväng till gymmet för träning. Sen träning blev det varpå jag stängde gymmet haha.

Jag har lite svårt för träning sent på kvällen, antagligen mest för att jag har svårt att komma iväg, men tusan så bra det gick. Körde intervaller (på cykel såklart!) i 30 minuter tills jag var illamående. Därefter blev det plankan tills musiken stängdes av och det va dags att lämna gymmet och åka hem.

Har en underbar känsla i kroppen och är lycklig över att jag åkte iväg och tränade. Frågan är bara om jag kan gå imorgon!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0