Träningssug

Förra veckan gick all min kraft åt till att jobba, därefter låg jag halvdäckad i soffan förutom på onsdagkvällen då jag va på en bankett för en arbetsmarknadsdag som va mycket trevligt. Förkylningen är nu mycket bättre men ändå inte riktigt bra. Blir fortfarande sådär löjligt slut av att röra på mig.

Som vanligt blir jag ju sådär toksugen på att träna när jag blir sjuk. Trots att min träning den senaste tiden, typ senaste halvåret, har varit riktigt dålig så blir jag jättesugen på att träna. Jag håller helt enkelt tummarna för att jag snart blir frisk så jag kan ta vara på den här känslan. Om inte annat så beställde jag ett nytt träningslinne från hm med 50% rabatt och nya träningskläder brukar ju konstigt nog kunna ge lite ny energi och motivation :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0