Darkness

Träningen ligger på is. Tråkigt nog, eller egentligen är det själv valt. När jag kommer hem från jobbet börjar det mörkna ute och min älskling vill inte att jag ska springa själv i mörkret. Eftersom han kommer hem toksent den här veckan så blir det helt enkelt ingen träning om jag inte pallrar mig iväg till gymmet, vilket jag inte är. Men på lördag ska jag träna. Imorn hinns det inte med och på fredag är det after work med jobbet.

Trist men så här blir det ibland och det är bara att ta nya tag snart igen :)

Förrsten det här med kvällar och mörkret i den här stan så är det ju en ny våldtäktsgalning igång i stan vilket gör det mindre roligt ute på mörka höstkvällar.. Vad är det för fel på folk egentligen? Sånt gör mig ledsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0