Långpass

Har jag berättat om min underbara kille, pojkvän, sambo!?
 
Idag skulle jag springa ett långpass. Det sista(?) inför Göteborgsvarvet. 22 km va tanken. Eftersom mitt löpsällskap fortfarande dras med hälseneproblem tog han på sig rollen som min coach och cyklade runt med mig i ungefär två timmar. Grymt! På slutet hade jag glömt bort den lilla detaljen att vi förra året sprang två varv på ön samt att jag genade lite idag, därmed blev rundan bara 19,2 km. Första milen sprang jag på ungefär 5.40 min/km och sista på ungefär 6 min/km. Totalt blev det en tid på 1:51:30. Jag är nöjd men lite missnöjd med att benen inte ville va med efter ungefär 15 km. Hur ska det bli i Göteborg med 6 km kvar!?

Därefter har vi varit en sväng på golfbanan också. Gick både upp och ner haha. Avslutade dock med ett (för mig) grymt slag med drivern så känner mig lite lycklig hehe.

Har precis avslutat en underbar söndag med sommarfeeling med en hallon/banan-smothie. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0