Nystart

En fullspäckad måndag lider mot sitt slut. Startade dagen någon gång runt 5.30 när klockan ringde för jag att jag äntligen ska försöka ta tag i det här med morgonträningen. Ett styrkepass fick bli starten och det gick alldeles utmärkt. Eller, så bra det kan gå med tanke på min träningsvärk efter att ha agerat flytthjälp.

Efter en hel jobbdag och lite till gick vi iväg på en visning, ett totalt renoveringsprojekt men det är också då man kan få det precis som man vill ha det :) På vägen hem från visningen började det regna så vi åkte hem och fixade lite middag istället. Lagom efter middagen sken solen utanför igen och löppasset blev av. 8 km på 41 min. Eller, det är ju bara 7,65 km men ändå. Kändes som riktigt lugn jogging vilket gjorde älsklingens kommentar ännu bättre. Håller du det här tempot på Göteborgsvarvet så klarar du 2 timmar. Lycka! Framförallt just nu när jag har lite lätt ångest då träningen har blivit väldigt dålig senaste tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0