Fredagsmys

Efter lite velande bestämde vi oss för att hoppa över fotbollsmatchen igår och mysa hemma framför tvn. Tacos stod på menyn vilket jag hade sett fram emot flera dagar. Men, så fel det kan bli.. Det började med att jag hade lyckats få med mig fel bröd, fiberbröd. Det blir ju inte lika gott. Sen när vi hade ätit typ två var så insåg vi att brödet va mögligt. Yepp, illamående resten av kvällen och yes yes jag är hypokondrisk haha. En mysig kväll blev det iaf.

Nu ska vi strax iväg på visning 1 och 2 för dagar för att sedan få lite besök av mams och paps. Solen skiner ute och termometern verkar vara på min sida idag så det här kan bli en strålande lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0