upsidedown

Humöret har verkligen åkt bergochdalbana idag. Från vardagshumör till att bli helt uppgiven, besviken och arg. Va helt knäckt och nära att bryta ihop. Tog mig samman och plötsligt va jag på så grymt bra humör så inget kunde knäcka mig. Jag va på så bra humör att jag inte ens drogs med i det dåliga humör som jag omgavs av där ett tag.. Nu har jag bestämt mig.

Har sprungit intervaller idag. Bergochdalbana där med kan man säga haha. Jag höll verkligen på att dö, men det är precis så det ska vara och det känns så grymt efteråt. Passade även på att köra lite styrka när jag ändå va på gymmet. Härligt härligt!

Allt blir vad man gör det till. Le, bara le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0