Omstart

Träningsvärken från gårdagens löprunda (8 km ute i friska luften på 41.09 min) hade inte lagt sig tills ikväll. Bestämde mig ändå för att gå iväg på ett träningspass idag. Challenge. Och det är en utmaning vill jag lova mina vänner. Styrka blandat med lite konditionshöjande intervaller i en timme och nu orkar jag knappt röra mig, varken armar eller ben. Det känns så otroligt underbart!

Den här veckan får bli lite av en omstart. Kändes som att det har varit lite halvdåligt med träning senaste tiden men insåg att jag ändå tränade två gånger förra veckan så så illa va det ju inte.

Har en härlig känsla i kroppen trots att inget speciellt har hänt. Lycka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0