Besvikelse

Jag hade tänkt skriva om tjejvasan men så blev det hockey och nu är jag mest bara besviken så det får helt enkelt bli en annan dag.. Jag drömmer fortfarande om att SSK inte ska komma hit till Örebro men just nu är det oroväckande nära. Usch!

Har iaf tränat core idag vilket va helt okej. Igår kväll kunde jag garantera att en förkylning va på god väg men efter mycket sömn inatt så verkar det ha gått åt rätt håll. Så kändes helt enkelt lite extra härligt att träna idag.

Träningen i söndags, 7 km på löparbandet (37.45 min) va skönt just då men efteråt skrek min kropp att den behövde vila. Man kanske helt enkelt ska vila dagen efter tjejvasan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0