bergochdalbana

Kvällen som var tänkt att bli träningsfri slutade med en liten löprunda. Utomhus. Så himla skönt va det. Frisk luft och få göra av med lite energi och bli trött fysiskt, inte bara i huvudet efter en hel dag med jobb och möten. Jag älskar att springa ute, speciellt när det inte är så himla kallt. Det va alldeles lagom faktiskt. Verkar jag lyrisk så är det inget mot va jag är haha.

Hur som helst, när jag väl kom innan för dörren satte jag mig framför tvn och stretchade till SSK-Timrå. Efter 5 spelade minuter stod det 1-0 och strax därpå stod det 1-1. Arg och uppgiven hoppade jag in i duschen och när klev ut hörde jag hur det blev mål. Vågade inte gå in och kika vilka det va som gjorde mål. Eftersom det handlar om kvalserie, ingemansland eller slutspel (underbara tanke) så blir jag så nervös. Slutligen gick in till tvn och blev helt överlycklig. Jag svävar mellan kvalserie och slutspel helt enkelt.

Idag är jag på bra humör. Jag är lycklig, rakt igenom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0