Back on track

Det blev ett lite längre uppehåll än väntat. Under tiden har jag hunnit springa Göteborgsvarvet och fylla 25. Efter Göteborgsvarvet gick träningsdosen ner, mer eller mindre avstannade helt. Vet inte om jag ska skylla på för mycket jobb eller min lathet, mest troligt är kombinationen. Nu är det semester och jag är tydligen anmäld till två lopp i höst. Båda innebär ungefär 1 mils löpning vilket jag egentligen aldrig har tränat för men någon gång ska va väl vara den första :)

Träningen är alltså igång igen..

Vecka 28

Måndag: -
Tisdag: 6 km löpning utan tid
Onsdag: -
Torsdag: 9,5 km löpning utan tid
Fredag: -
Lördag: Intervaller i backe. 5 gånger upp och ner * 3
Söndag: 9,5 km löpning 53.40 min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0