Vecka 4

I helgen blev det ingen träning. I fredags va det festligheter som eventuellt slutade lite för sent. Det hela innebar att jag mådde lite sämre i lördags och därmed blev det ingen träning. Och igår va vi på lilla Tuwas dop och sen bar det av hem till Öret igen för min del. Ingen träning där heller. En mysig helg (om vi bortser från lördagens hälsa) och nya träningstag denna vecka. :)

Måndag: Fartlek. Uppvärmning: 1 km jogg, 6 min Fartlek: 6 km 33 min i hastighet mellan 9,5 och 12 km/h Nedjogg: 2 km 11 min. Totalt 9 km 50 min.
Tisdag: Styrka 40 min
Torsdag: 7 km 36 min

Totalt blev det bara 16 km löpning. Men, det är fortfarande lång tid kvar till den 21(?) maj så det är bara att ta nya tag denna vecka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0