Vårkänslor eller bara deprimerande?

Att vakna upp till att det droppar på fönsterbläcket känns inte okej. Jag ser visserligen fram emot våren men först väntar tjejvasan och jag behöver verkligen träna skidåkning innan dess. Dessutom tror jag att det kommer komma mer snö och då får snön hellre ligga kvar tills det att det är dags för snön att smälta på riktigt och bli vår.

Hur som helst blir det ingen skidåkning idag. Som sagt, det är plusgrader ute. Det är inget roligt underlag för skidåkning så jag håller mig till träningsschemat och springer en mil istället. I fredags höll jag mig också till träningsschemat och gick till gymmet efter jobbet och sprang 5 km. Den här gången va det faktiskt lätt distans på riktigt. Nästan lite löjligt lätt, men 5 km 29 minuter blev det ganska exakt. Och sen styrka på det. Riktigt härligt va det!

När jag har tagit mig iväg till gymmet idag så har jag följt träningsschemat i en vecka nu och klarat av fyra pass och hållt mig till såväl distans som tider. Känns som en bra start, inte annat än att jag är lite nöjd över mig själv hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0