Den andra veckan

Gårdagens irritation har lagt sig. Mäklaren är fortfarande ingen favorit och absolut ingen jag skulle anlita själv men men. Någon lägenhet ser det inte ut att bli den här gången heller men skam den som ger sig :) Den som väntar på något...

Dagens träning blev 7 km som planerat. Något fortare än enligt schemat men det är jag bara glad över. 37.47 min blev tiden, vilket innebär att jag förbättrade tiden med 1 min och 16 sekunder sedan i torsdags. Hade grym energi och hade utan problem kunnat springa både fortare och längre men känns bra att inte överdriva redan andra veckan hehe.

Nu börjar det dock bli dags att krypa ner, ska nog åka till jobbet lite tidigare imorn tänkte jag så kanske jag kan traska hem vid 17 med gott samvete :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0