Nya tider

Idag kände jag mig riktigt pigg när jag kom hem från jobbet. Bytte om och gick till gymmet för ett löppass. Ofta när jag går till gymmet är jag inte helt pigg och fräsch och oftast lite hungrig, men idag kändes det helt perfekt. Drog därmed upp hastigheten lite, sprang första 5 på 11,5 km/h och den 6e på 12 och den 7e på 12,5 samt en liten spurt vilket slutligen resulterade i tiden 36.00 min och 7 km. Måste nog vara nytt rekord för mig själv och jag är riktigt nöjd med dagens insats. :)

Jag har även en härlig känsla nu, troligtvis främst tack vare träningen.. Trots att jag hade fredagsfeeling imorse så har jag ingen ångest över att det är en jobbdag kvar till helgen. Imorn blir det ju dessutom lite festligheter på kvällen, tyvärr lite sorgliga sådana då J ska lämna oss och Örebro. Men, hon kommer att få det sååå bra och jag ska hälsa på. Snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0