Härlig söndag

Började dagen med en sovmorgon vilken jag visserligen inte vet om den va så bra då jag mest blev trött av den men men. Därefter gick jag och älsklingen till Java för en mysig frukost. I slutet av frukosten satt vi lite nördigt med varsin telefon och läste diverse tidningar. Plötsligt halkade jag in på facebook och upptäckte att min kära vän har blivit mamma nu. Till en liten tös. Lite förvånad blev jag allt eftersom grynet inte hade planerad ankomst förens om bra länge hehe. Trots det hade jag ändå en konstig tanke igår om att hon nog skulle föda barn snart hehe så så illa ute va jag ju inte trots allt.. Ett stooooort gratts till den lilla familjen säger jag iaf..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0