Good morning sunshine

Kan lova att det inte riktigt va så jag kände imorse när älsklingen väckte mig (efter att jag sovit mig igenom väckarklockans signal). Strax efter klockan sex va vi på gymmet och tränade. Gick riktigt bra faktiskt. Helt klart bättre än förväntat. Och vilken underbar känsla att åka till jobbet, tränad och klar! Och så himla pigg jag va, då kanske jag ska tillägga. Det kom en dipp runt lunch hehe men det kanske ger sig med lite rutin på det hela!?

Som sagt en underbar känsla och om jag inte vore så morgontrött skulle jag träna varje morgon innan jobbet. :) Imorn har dock gymmet sovmorgon så det får bli kvällsträning imorn helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0