Äntligen!

Äntligen är jag igång, en vecka försent dock eftersom jag räknade fel på veckorna, men nu är jag iaf igång! Jag har satt igång med träningsschemat inför Göteborgsvarvet. En hemsk upplevelse skulle man kunna kalla det men det ska bli riktigt kul när jag väl har fått tillbaka lite kondition igen. Senaste tidens styrketräning har verkligen ätit upp min kondition eller egentligen är det väl avsaknaden av konditionsträningen som har gjort det hela men ändå...

Pinade mig igenom 6 km löpning33.47 och jag är nöjd. Min lilltå som har haft någon sorts blåsa, ömhet eller vad det nu är blev i ett par veckor va absolut inte lika nöjd över min träning meeen det är jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0