7 km

På träningsschemat för dagen stod det lätt löpning, 7 km 40 minuter. Sen när blev det lätt löpning undrar jag!? Kanske om man har tränat lite kondition tiden innan träningsschemat startade hehe.

När jag väl kom in på gymmet så va ju såklart alla tre tv-apparaterna avstängda!!! Efter några minuter hoppade de igång till min lycka. Så mycket lycka blev det dock inte då alla tre visade värmlandsnytt i några minuter, av någon konstig anledning, innan de återgick till sitt svarta läge. Yippie! Jag lyckades dock stå ut 39.03 minuter på bandet och klara av de 7 km som va tänka för dagen. Va även duktig och tog några små klunkar vatten under passet. Min mage strejkade inte idag vilket känns som ett framsteg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0