20110120

Idag va jag både trött, seg och lite illamående när jag kom hem från jobbet. Bestämde mig dock för att äta något och därefter pallrade jag mig iväg till gymmet trots att det hade varit såååå skönt att ligga kvar i soffan. Men, det gjorde jag ju igår så idag fick jag snällt gå och träna. 7 km löpning blev det. 39.20 min blev det. Gick som sagt inte alls speciellt bra. Konditionen var inte med mig alls men jag tog mig iaf igenom de 7 km som var planerade. Fick även ont i ryggen. Typ som att den låste sig eller något men det gav sig lite när jag fortsatte springa. Hoppas att det bara va något tillfälligt för roligt va det inte!

Nu känns det iaf riktigt bra. Träningen är avklarad och jag mår bra. Inte ens någon huvudvärk (peppar, peppar) trots att jag glömde dricka under passet idag. Nu blir det myskväll med älsklingen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0