when you smile..

Igår gick jag vägen över stan hem.. Kändes som jag inte hade varit på stan på evigheter men inte hittade jag något spännande för det. Valde istället att ta cykeln hem för att hinna till gymmet en sväng. Sprang 7 km på 37.10 min och stängde i stort sett gymmet när jag gick hem haha. Bra jobbat en fredag kväll! :)
Framåt sent dök M upp och vi tog tåget ner till Motala och idag har vi haft en mysdag. Fixat lite och varit på en trevlig fika hos några vänner med lilla Tuwa. En så otroligt söt liten bebis som inte hade långt till det där underbara leendet haha.

Nu är det hockey vilket innebär att humöret är på nedåtgående. Borde inte förstöra kvällar med att kolla på hockey..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0