Vecka 6

Här händer det inte mycket.. Har inte blivit mycket träning denna vecka vilket jag helt och hållet skyller på mitt jobb. Det blev helt enkelt en sån vecka där det inte blev så mycket tid över till annat och därav den minskade träningsdosen. Lyckades iaf med tre pass. Ett löppass på 8 km, 42.54 min (tror jag att det va). Och i helgen har jag lyckats öka mitt antal skidpass inför tjejvasan med 200%. Igår blev det 1,5 mil med helt underbara skidor och strålande solsken från en klarblå himmel. Kan det bli mycket bättre!? Idag gick inte skidorna riktigt lika bra och jag va trött i benen vilket innebar att jag nöjde mig med endast 1 mil. Det känns med andra ord lite bättre inför den 26e :)

I helgen åkte jag på min systers skidor som inte är använda på bra många år, de va till och med dammiga när vi plockade fram dem. Och trots skavsår på tårna pga. 4 nummer för stora pjäxor så gick skidorna gryyymt bra. Så bra har inte mina skidor gått de senaste två åren iaf. Riktigt lyxigt! Va nära på att de fick följa med hem och åka en tjejvasa om några veckor men slutligen lämnade jag dem hemma iaf. Men va himla kul att åka när det gick så bra..

Jaja,  nu är det myskväll som gäller och lite vila inför en ny vecka. Förhoppningsvis blir det lite mer tid för träning denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0