Uppladdning

Som uppladdning inför lördagens äventyr har jag tränat två pass hittills. Löpning på 13 km i måndags (72.22 min) samt styrka igår. Hade tänkt träna en gång till men vi får se när jag kommer hem från jobbet imorn, om det finns någon tid över..

Känner mig otroligt oförberedd inför lördagens resa men men. 3 mil kommer jag ju runt, frågan är bara vilken tid det blir. Hur som helst har jag bestämt mig för att jag INTE ska anmäla mig till nästa år. Först om jag faktiskt börjar träna skidåkning får jag anmäla mig. Jag tror att det kommer bli skoj på lördag men jag tror att det skulle vara sååå mycket roligare om jag faktiskt hade tränat lite :) Men men, jag har bara mig själv att skylla.

Uppladdning pågår.. Undra om man får äta en massa saltlakrits innan med gott samvete, som inför Göteborgsvarvet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0