Slangar i näsan

Idag har jag fått en slang uppkörd i näsan. Jag är inte nöjd! Eller kanske lite.

Idag va jag hos han den där fabror doktorn. Jag har den senaste tiden blivit så gräsligt täppt på kvällarna och på morgonen känner jag mig sådär svullen i ansiktet som man kan göra när man är täppt. Någon förkylning har dock inte dykt upp och i och med att jag har haft så här i perioder förut tänkte jag att det va dags att kolla upp det en gång för alla. Någon allergi tror jag inte på eftersom jag inte kan hitta något samband mellan gångerna.

Hursomhelst så va det inget tokigt. Jag får typ samma reaktion som på en allergi fast det inte är något jag reagerar på. Härligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0