Flyger fram

Vaknade imorse med trötta ben. Riktigt trötta för att vara ärlig. Men, det har sakta men säkert gett sig under dagen och jag bestämde mig helt enkelt för att 7 km nog inte skulle vara några problem. Började med lite styrka på gymmet (mage och rygg) i väntan på ett löparband. Sprang sen 7 km på 35.55 min. Det kändes verkligen hur bra som helst! Det va en sån där dag det där känns som man bara flyger fram, sånt blir jag lycklig av! :) Avslutade sedan med plankan 2 x 30 sek och lite stretch.

Imorn är det fredag vilket innebär helg. Lycka! :) Ser verkligen fram emot lite ledigt och tid med min älskling. Den här veckan har återigen blivit en sån där vecka där vi mer eller mindre har gått om varandra här hemma.. Ryktet säger även att det blir så nästa vecka igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0