Long day

Har haft en grym helg. Umgåtts med underbara människor (kollegor + H och M). Det känns som att det va mer än ungefär ett dygn, men så va gårdagen väldigt intensiv också. Så himla roligt hade vi iaf, trots att jag är missnöjd med min sträcka. Har aldrig i mitt liv haft så ont i vaderna när jag har sprungit. Efter 3 km va det stela och kändes som två cementklumpar eller något men efter att ifrån bilkön blivit pushad av mina underbara lagkamrater fick jag ny energi och lyckades på något konstigt sätt ta mig i mål.

Tråkigast igår va den totalt misslyckade växlingen som tog ungefär 10 minuter i anspråk vilket innebar att vi förlorade mot Västerås. Surt! Men, kul hade vi iaf och träning inför lidingö tjejlopp borde jag ju ha fått. Känns skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0