Locked up

Idag när vi va nere i förrådet och hämtade lite krukor som jag fick av min svärmor igår så pratade jag om hur dumt det är att man köper en kruka då och en annan lite senare och sen har man en av varje men inte flera likadana. Sen kom jag in på att jag nog skulle köpa flera krukor av samma. Där någonstans när jag stod och plockade med krukorna i förrådet och pratade om att köpa fler passade min kära älskling på att låsa in mig i förrådet och lovade att släppa ut mig om jag inte skulle köpa fler krukor.. Vad gör man? Det va ju bara för mig att lova att det inte skulle bli flera krukor. Frågan är om man kan köpa nya krukor och slänga några gamla olika. Då blir det ju iaf inte fler krukor... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0