Påsk

Påsken va härlig. Alldeles underbar faktiskt! Sol, värme och så kändes det som att vi hann med hur mycket som helst. Träffa vänner. Umgås med bådas familjer. Fika hos farmor och mormor. Slå lite bollar på rangen, springa två gånger varav ett långpass. Dessutom avslutades "helgen" med en fika med J och sen lite fotboll på det. Hur härlig va inte helgen!? Blir lycklig bara jag tänker på det. Det bästa av allt är att det snart är helg igen :)

Nackdelen med hela helgen va att jag efter långpasset drog på mig halsont och lite feber vilket kändes onödigt när jag måste träna inför Göteborgsvarvet.. Känner mig piggare idag igen så förhoppningsvis är jag snart tillbaka i löparskona igen :)

Långfredagen: 5,6 km. 29 min.
Söndag: 19,5 km 1h 51 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0