Oplanerad

I helgen ska jag till Sthlm för att träffa underbara människor. Jag ser fram emot det väldigt mycket även om det nog inte kommer låta så härefter.

Jag som tycker att jag är ganska duktig på att planera, om inte annat har ganska bra koll på saker och ting, har precis insett att det i verkligheten är tvärtom.. Jag har helt enkelt i efterhand insett att ÖSK spelar sin första hemma match på fredag. Så den får jag helt enkelt missa (det kommer ju fler under säsongen). Plötsligt inser jag att kvalseriens sista omgång spelas på fredag kväll. Den där det avgörs om det blir en säsong i elitserien eller i allsvenskan. Ja, vad säger man. Stackars J som ska umgås med mig på fredagkväll. Kanske borde jag ha bokat in mitt sthlmsbesök en annan helg? Jag tror dock att det kommer att bli en trevlig helg oavsett om det blir elitserien eller allsvenskan nästa säsong, men man kan ju alltid hålla tummarna för det första :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0