It´s a challenge to challenge

Någon fika blev det inte idag. Istället blev det ett challenge-pass. Jag börjar känna att jag blir starkare och starkare för varje gång och då va det här fjärde gången(?) jag va där. Enda nackdelen är att man kör två och två och idag hamnade jag med en tjej som inte riktigt vågade ta i, t.ex. när man "kastar benen" ni vet sån där magövning, trots att jag bad henne. Så jag va lite besviken när jag kom hem men ändå känns det bra i kroppen.

Jag har även fått starttiden för Göteborgsvarvet. En timme efter Mattias startar jag hehe. Det innebär att han kommer få vänta ungefär en timme och en kvart på mig efteråt och jag en timme innan. Tjoho! Men men så får det bli. Jag känner mig fortfarande grymt oförberedd men det ska det förhoppningsvis hinna bli ändring på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0