Finaste

En helg som inte började på bästa sätt slutade desto bättre.

I fredags gick det strålande fram till Bålsta där man ställde in tåget. Från Bålsta är det tydligen inte så lätt att ta sig vidare in mot stan. Några bussar fanns det inte och pendeltåget dök inte upp förens ungefär en och en halv timme senare. Väl i Sundbyberg mötte jag upp J för att ta tunnelbanan vidare in mot stan. Så två timmar senare va det dags för middag och lite vin. En supertrevlig kväll. Lördagen började ju inte sämre med pannkakor, sylt och grädde till frukost på ett mysigt litet fik. Därefter en sväng på stan innan nästa äventyr, ett besök hos Joanne, Johan och lilla bebisen. En härlig promenad i solen och en fika hann vi med innan det var dags att återvända in till stan för en middag på J innan bussen gick hemåt till Örebro igen.

En sån här helg ger mig en massa energi och gör mig så lycklig. Det finns så fina människor! Jag vaknade upp bredvid den finast imorse. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0