Sol, värme och lite vin på det..

Min uteblivna träning är inte bra. Ångesten klänger sig kvar i bakhuvudet. Men, senaste veckan har löparskorna och kläder varit nedpackade. Tyvärr glömde jag byta till lite varmare kläder när jag packade om från Marseille till Stockholm så.. Nej, kläderna är åter uppackade och oanvända.

Men, nu... Nu SKA jag börja träna igen. Nu blir det ju lite lugn och ro på hemmaplan så chanserna ökar.

Eftersom jag inte har någon träning att skriv aom så tänkte jag passa på att berätta lite om min senaste vecka. För en vecka sedan var vi på väg till hotellet i Marseille för att checka in och byta om på 10 minuter för att ge oss iväg ut för middag. En underbar kväll med trevligt sällskap där vi han se många av Marseilles sidor som folk berättat om innan vi åkte. Vi besökte en liten fransk illegal pub, såg en hora, bevittnade en stöld och sprang på en gigantisk råtta á la stor kattstorlek. 
Tyvärr kändes det inte lika roligt att kliva upp runt 7, 3 timmar efter att jag somnat, för att sätta sig på en konferens.

Helgen bjöd även på gott vin, en busstur runt Marseille och upp på berget med riktigt fin utsikt, lite sol och bad, sena middagar och en drink eller två. Och sen va det ju det där med konferens också. Vi hade ju faktiskt en massa konferens på dagarna också, som faktiskt va ganska givande.

Det mest underbara va nog värmen och solen, speciellt med tanke på att det regnade och va kallt i Sverige när vi klev på planet.

På måndagskvällen landade vi på Skavsta igen för att sedan åka hem och lagom hinna packa om innan sängen kallade. Alldeles för tidigt gick tåget till Stockholm morgonen efter. Hur jag orkade hålla mig vaken på kursen är för mig en gåta men det har gått över förväntan, vilket måste tyda på duktiga lärare och intressant innehåll vilket moms, fåmansbolagsregler och sponsring m.m. är. ;)

I stockholm hade jag lediga kvällar vilket innebar att jag hann med att äta middag med min underbara vän Jossan och hennes mage (det är faktiskt en liten mage nu) :) Inte varje dag man träffar henne, speciellt inte får kvalitetstid två kvällar i rad.

Som sagt, jag har haft en underbar vecka men, precis som senaste tiden, alldeles för lite träning (läs ingen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0