Semester

Häromdagen när jag kikade på tv så dök ett bekant ställe upp på bilden. Jag som först trodde att det va en film blev väldigt osäker, men efter att ha sett ytterligare några sekunder va jag säker. Det va hotellet som vi bodde på i somras på Gran Canaria. Och nej, det va ingen film. Det va reklam haha.


En bild från hotellet vi bodde på i somras.

Hur som helst så fick jag en otrolig längtan efter sommar, sol och värme. Men efter morgonens promenad hem från att ha lämnat tillbaka bilen hos J insåg jag att jag gillar höstluften också trots allt. Så himla skönt med en liten morgonpromenad. Borde jag göra innan jobbet för jag blir så pigg av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0