Nära-döden-puls

Jag hade planerat in träning idag. Ett core-pass vilket kändes som en lagom start, för även om det är jobbigt så trodde jag att jag nog skulle palla det då det inte innehåller någon kondition.
Istället kom jag dit och insåg att det inte alls va core som stod på schemat. Istället hade vikarien bestämt sig för att ta livet av mig genom att köra något idiotpass, innehållande både styrka och kondition. Efter 30 min tog vi en liten vätskepaus där hon sa att nu har ni kört den träning man normalt hinner med på en timme. Sen körde vi på, i ett något lugnare tempo en halvtimme till innan jag på stapplande ben tog mig därifrån.

Det här kanske inte va den start på min träning som jag hade tänkt mig, men träning blev det iaf och jag är stolt för att jag inte dog under passet trots min nära-döden-puls (eller heter det maxpuls?).

Dagens slutsats är att allt är möjligt även om tjejvasan och göteborgsvarvet känns långt bort just idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0