Ironiskt nog en träningsdagbok

Ironiskt nog har jag under flera veckors tid starta en träningsdagbok men på grund av min förkylning och efterföljande hosta med en avslutande (?) öroninflammation har jag inte haft något att skriva. 

Nu är iaf allt förberett och klart, så nu väntar jag bara på att bli frisk på riktigt så jag kan börja träna..

Jag - Kan man träna om man har en inflammation?
M - Nej, du ska inte träna om du har öroninflammation.
Jag - Men jag kan bara gå på ett litet core-pass.
M - Nej, du ska inte träna.

Här någonstans surade jag ihop. Jag vill komma igång med träningen igen.

Nu är det bestämt. Det blir ingen tjejmil på söndag, varken för mig eller syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0