Allt utom träning

Nejdå, jag har inte slutat träna igen. Det har bara blivit en liten vila. Bortförklaring? 

I onsdags skulle jag ha en vilodag från träningen så det blev att kika fotboll med Mattiasarna på Behrn Arena istället. Vinst och ett steg närmare europaspel. Skoj!

I torsdags åkte jag med en kollega ut och spelade lite golf efter jobbet. Trevligt men det gick så gräsligt dåligt..! Jag får försöka besöka golfhallen i vinter antar jag om jag ska kunna få officiellt handikap nästa säsong. :)

Igår kväll va jag och älsklingen på bio. Wall street - Money never sleeps. Jag tyckte att filmen va rätt bra. Tror att det är svårt att göra en grym film om ett sånt ämne..!?

Idag regnar det ute så jag är mest lycklig över att inventeringen blev av igår trots allt och inte idag. Inte bara för regnet, utan för att jag faktiskt får vara ledig i helgen också :)

Nu ska jag nog gå upp på stan och kika om jag hittar några stövlar. Jag har insett att Marseille-vädret inte kommer komma hit hur mycket jag än önskar det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0