Paket på villovägar

Har idag äntligen lyckats få ut mitt H&M-paket på posten. Jag trodde jag va ute i god tid när jag beställde grejerna två veckor i förväg. Tji fick jag men nu har jag ju iaf lyckats få tag i grejerna "i tid".

Paketet kom till Örebro förra fredagen. Det gick inte in i brevinkastet så jag fick en avi. I måndags kväll skulle jag hämta ut paketet. Då fanns det inget paket att hämta och ombads att komma tillbaka nästa dag, då skulle paketet finnas där. I tisdags blev det inget paket hämtat och igår hade jag glömt avin hemma så då fick jag inte hämta ut något paket. Så idag när jag bara helt enkelt bara skulle kliva in och hämta ut paketet så tada fanns det inget paket att hämta. Jag skulle komma tillbaka imorn tyckte han. Då blev jag arg vill jag lova. I paketet fanns nämligen något välbehövligt som jag måste ha imorgon, inte så att världen går under men jag skulle bli så ledsen och arg.

Det hela slutade iaf med att jag gick hem och ringde upp posten (kundtjänst för privatpersoner va ju öppen en kvart till när jag kom hem). Killen på posten förstod problemet direkt och ringde upp ICA-butiken. På ca 10 minuter hade de hittat paketet. Vart det låg? På ICA hela tiden dock inregistrerat på ett helt annat nummer som fanns i ett system som killen på kundtjänst kunde hjälpa killen på ICA med. Smidigt!

Problemet är hur som helst löst nu. Bara så typiskt att springa fram och tillbaka till ICA och va irriterad. Paketet är iaf uthämtat och jag är lycklig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0