Under 25 minuter?

Efter jobbet trotsade vi regnet och gav oss ut på en joggingtur, surprise surprise, vi tog den vanliga haha. Längst bort på rundan tilltog regnet om möjligt än mer vilket innebar ösregn men har man väl kommit ut så spelar det faktiskt inte så stor roll. Riktigt skönt va det och jag kände att det gick relativt fort. Hoppades på att jag skulle vara under 26 därav min lycka när klockan stannade på 25.13 och då hade vi enligt min miCoach" stått stilla i ca 20 sekunder vid ett trafikljus vilket innebär att vi ev. va under, eller åtminstone på gränsen till 25 minuter. Hur som helst så kom jag under 5 min/km eftersom rundan egentligen är något längre än 5 km. Yeay! Undra varför jag blir så glad över en sån sak haha. Störd? Kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0