Tisdag

Precis hemkommen från ett pass core med boll. Lika härligt som vanligt. Känner mig dock lite lyckligare idag än i vanliga fall. Eller lättad är kanske det rätta ordet. Kan ha att göra med att våldtäktsmanen nu troligtvis är fast bakom lås och bom. Har även sett en bild på människan på facebook. Är det alltså så en våldtäktsman ser ut? Det är klart att det inte är. Men, den här gjorde det. Jag undrar vad det är för fel man har när man kan göra sådana saker!? Helt sjukt och för mig totalt oförståeligt. Nu känner jag mig dock lite säkrare igen. Efter helgen hade jag börjat bli riktigt orolig.

Igår va jag dock i Eskilstuna en sväng och träffade ett gäng fina vänner. Åt god mat gjorde vi och umgicks. Så himla mysigt va det och det här tycker jag att vi ska göra oftare! :) Tack för en fin kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0