Raindrops keep falling on my head

Imorse provade jag på en ny variant av måndagmorgon. Det kändes inte som en pina att ta sig ur sängen och jag va inte sådär gräsligt trött. Va faktiskt riktigt pigg ända tills jag påbörjade en webbkurs på engelska, där någonstans tog energin slut haha.

På eftermiddagen fick jag ny energi och jobbet flöt på riktigt bra. Energin höll i sig så jag beslutade mig för att gå ut och springa på kvällen trots att det regnade ute. Det innebar att älsklingen också följde med trots protester (jag tvingade honom inte). 26.08 min blev tiden på den vanliga rundan men då stod vi vid ett övergångsställe en stund och väntade. Så skulle iaf säga att vi va under 26 minuter idag. Lycka!

Imorn ska jag nog försöka ta mig iväg till gymmet en sväng igen. Kanske lite core med boll för omväxlingsskull!? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0