Funktionell styrka

Det blev ett styrkepass idag, dock inte core med boll. Provade ett nyss pass, funktionell träning. Helt okej, kändes att man tränade hela kroppen och jag tror att det blir ännu bättre när man har kört passet några gånger så man kommer in i det och lär sig allt. En riktigt bra ledare va det. Riktigt peppande. Där lär det bli fler besök. Tiden va egentligen också ganska bra, hinner hem och fixa mat innan. Jag vill ju visserligen helst klara av träningen på en gång efter jobbet men det är väl helt enkelt en vanesak.

Nu ska jag njuta av att ha lite ömmande muskler och kika tv resten av kvällen. Imorn ska jag träffa två fina vänner efter jobbet. Ska bli riktigt trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0