Case, löpning och otäckheter

I tisdags blev det lite löpning, 5 km på 26.23 min. Nöjd men halvdöd när jag klev innanför dörren. Jag måste komma igång med löpningen lite bättre men nu tycker jag att det börjar bli sådär ruskigt kallt ute. Det är mysigt ute när solen skiner på gulröda träd och när löven prasslar under skorna men när det är mörkt och kallt så känns det inte lika roligt.

Mörkret är ju inte alls roligt. På många olika sätt. Det största just nu är att jag inte känner mig säker ute. I tisdags kändes det hela lite bättre. Men, i onsdagsmorse kom nästa överfall. Det sjuka är att jag befann mig inte alls långt därifrån, själv i mörkret, vid samma tidpunkt. Igår kväll fick jag iaf sällskap ända fram till dörren. Det tackar jag för! :)

Igår va det en heldag med jobb i universitetsvärlden. Kändes som att det inte va så länge sen jag va ute på universitetet men när jag fick fundera en stund så är det ju snart närmare två år sedan jag va där haha, tiden går verkligen fort! KPMG Case Competition va det iaf igår och så mycket duktiga studenter det finns. Jag imponerades av alla som va så otroligt duktiga. Dagen avslutades med en trevlig kväll på Loungen. Riktigt trevligt! Idag är jag lite småtrött och nu ska jag mysa i soffan framför Idol. Yeeeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0